update

bloglovin Published 27.aug.2011, 20:48 // Kommentarer (10)

Naa skjer det saa utrolig mye. Det er ordentlig vanskelig! Hittil har ikke utveksling vaert det jeg trodde det skulle vaere, saa det eneste som holder meg gaaende er tanken paa at det kommer bedre dager. Jeg har jo bare vaert her 2 uker!  Skolen min har minimalt med school spirit og det aa vaere utvekslingsstudent er ikke saa veldig stort. Uansett saa liker jeg byen!!! :):)

Regler:

- Null dating
- Ingen klesplag hvor du kan se undertoeyet
- Internett 2 timer paa loerdager
- Kan bare dusje etter vertsfar om morgenen, ikke kvelden
- Jeg maa fortelle om planer for helgen en uke i forveien

gaataaa!:)

Skal avslutte med aa si at  vertsfaren min er verdens beste person!!!!!!!!!!!!!! Er saa utrolig glad i han! Saa de kommende dagene blir skikkelig faele... Forteller mer senere

My american room!

bloglovin Published 20.aug.2011, 02:53 // Kommentarer (6)

Har saa mye jeg vil og skal skriv om, men det er ikke saa greit aa faa gjort det, for aa si det saann!  Med 2 timers internett loerdag og soendag, hvor vi for det meste er opptatt eller borte..  I morgen skal jeg til Elitches med omraaderepresentant, vertssoester og noen andre utvekslingsstudenter. Det blir nok goey! Og for dere som lurer paa hvordan det gaar med engelsken - herregud, man skulle tro jeg hadde stroeket i engelsk!!!  Jeg bare spytter ut det jeg kan og satser paa at de forstod det. Uansett, her er rommet mitt:

Vertsmor som har tatt bildet :)

foerste dagen her!

New York #####2

bloglovin Published 17.aug.2011, 17:48 // Kommentarer (2)

Vi har lørdag og søndag hatt guid gjennom NYC, fra kl 09-1300, etterfulgt av litt for mye shopping til kl 1900. Uansett, hotellet ligger i New Jersey, så vi må ta buss inn til selve byen. To busser. I dag var vi på vei til guiden våres, da bussen punga midt på motorveien.

De som skulle fikse hjulet kjørte feil, så det tok sin tid...  Vi ble sendt inn på wallmart for rundt 2 timer.

Oppdaterer innlegget senere, skal opp 0245!!!! Lander hos vertsfamilien 16:23, lokal tid. Har glemt bort tanken mens jeg har vært her, så plutselig drar jeg.

Jeg maa skrive mer senere. Er fremme naa og har foerste skoledag i morgen. Det er strengt her!! Saa ikke noe blogging foer loerdag...

New York #####1

bloglovin Published 15.aug.2011, 03:11 // Kommentarer (3)

hallelujaahhhhhhhhhhh, bildeopplastningen tar et par år. Rekker å dusje i mellomtiden!!!

Åshild, meg og Maria

Trappa fra Friends!!

Vet ikke helt hva slags bygning det er snakk om, men alle andre tok bilde, så da måtte jeg også,

Hanne, Lene og Margrethe

Central Park, lukter schveettt (alle trener, jogger, sykler og går der), midt i Manhatten, New York

Lene, Renate, Hanne og Margrethe

New Yorkkk

bloglovin Published 13.aug.2011, 12:50 // Kommentarer (2)

Kom fram til hotellet i går kveld etter en laang og kjedelig flytur.

Ble kjørt til hotellet i sliiike busser

Hotellrommet. Deler rom med to andre norske jenter, kjempe koselig!

Og her den SYKE utsikten alle prater om

Ser noen hint av skyskrapere baki der, da!

Men nå er det frokost, lastet opp bilder i går kveld OG nå, funker syyyyykt dårlig.

I morgen DRAR jeg!

bloglovin Published 11.aug.2011, 21:01 // Kommentarer (5)

I kveld sovner jeg for siste gang på 10 mnd i min egen seng. Neste gang jeg lukker øynene er jeg på et hotell i New York, deretter på det nye soverommet mitt i lille Scottsbluff. Jeg har fått en visning av hele huset og hagen via Skype, så nå skal pixlene sees i virkeligheten. Burde vært sykt nervøs og løpt panisk rundt i hele huset, men jeg står med samme følelse som jeg gjorde for 2 år siden. Det kommer, men ikke enda. Men jeg drar i morgen, jeg.

Drar hjemmefra kl 6, møter Håkon fra Explorius og resten av studentene 08:30, flyet går 11:05. 8 lange timer, så er jeg i New York. Endeliig!!!!!

Ellers var teltturen superfin med verdens beste gamle klasse!!!  Vet ikke hvor glade folk blir hvis jeg legger ut noen av de bildene som ble tatt, så dropper det.....

bikkjen

Kameraladeren min funker ikke... Og laderen til PC'n ble borte på skolen. Første jeg skal kjøpe når jeg kommer over dammen!!

It's getting closer

bloglovin Published 07.aug.2011, 01:39 // Kommentarer (9)

Daycounter'n min viser 5 dager. Det er 5 dager til alt må være klart, hvor 2 av de går til en fin hade-telttur.

Pakkinga går som smurt, tror nesten det er overvekt allerede

Ellers har jeg fått visa intro i posten,

og sagt hade til noen fine??

og SNX til verdens beste Viktoria, som på dette tidspunkt befinner seg i USA

Dagene blir fullpakket, og mangel på transport gjør jo hele greia så utrolig mye enklere. Skogen ass.

Den 12. august 2011 starter livet mitt som amerikaner for ett år. Jeg reiser på utveksling med Explorius/ICES, kan kontaktes på mail; 94liseelp@live.no